Forsiden - Os Seilforening

Os Seilforening

OVERVIEW

The website os-seilforening.org presently has a traffic classification of zero (the smaller the more traffic). We have downloaded twenty pages within the web site os-seilforening.org and found twenty-one websites interfacing with os-seilforening.org. We were able to precure three contacts and directions for os-seilforening.org to help you correspond with them. We were able to precure one mass networking sites belong to this website. The website os-seilforening.org has been online for one thousand two hundred weeks, five days, twelve hours, and fifty-three minutes.
Addresses
Jul 2001

OS-SEILFORENING.ORG TRAFFIC

The website os-seilforening.org is seeing fluctuating amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for os-seilforening.org

Traffic ranking (by month) for os-seilforening.org

Traffic ranking by day of the week for os-seilforening.org

OS-SEILFORENING.ORG HISTORY

The website os-seilforening.org was first documented on July 02, 2001. It is now one thousand two hundred weeks, five days, twelve hours, and fifty-three minutes young.
July

COMPANY PERIOD OF EXISTANCE

LINKS TO OS-SEILFORENING.ORG

Hordaland Seilkrets

april i Bergens Seilforening sitt klubbhus på Hjellestad. Det er planlagt sikkerhetskurs i Bergen. HSK er unik, der fungerer alt, så NSF har ingen hensikt med å avvikle denne kretsen og kretser som fungerer var president Jørgen Stang Heffermehls ord etter Ledermøtet. Søknadsskjema som klubbene skal bruke når de søker refusjon er nå publisert som en excellfil. Her finn du kontaktinfo til styret og utvalsleiarane.

Milde Båtlag

Se lenken i menyen til høyre. Ved betaling via nettbank eller giro. Det kalles med dette inn til Milde Båtlags årsmøte. Med årsberetning 2017 er nå lagt ut. Du finner de norske kappseilingsreglene 2017-2020 her. Du kan laste dem ned herfra.

WHAT DOES OS-SEILFORENING.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of os-seilforening.org Mobile Screenshot of os-seilforening.org Tablet Screenshot of os-seilforening.org

OKon ANS

Hermod Opstvedt

Vagshaugen 35

Os, 5209

OKon ANS

Hermod Opstvedt

Vagshaugen 35

Os, 5209

DOMENESHOP AS

Domeneshop Hostmaster

Christian Krohgs gate 16

Oslo, 0186

OS-SEILFORENING.ORG SERVER

I revealed that a lone root page on os-seilforening.org took one thousand two hundred and fifty milliseconds to stream. We could not detect a SSL certificate, so I consider this site not secure.
51.174.68.250

ns2.hyp.net
ns1.hyp.net
ns3.hyp.net

SERVER SOFTWARE

We identified that os-seilforening.org is operating the Apache/2.4.27 (Win32) mod_fcgid/2.3.9 os.

Forsiden - Os Seilforening

Os Seilforening

PARSED CONTENT

The website had the following in the site, "Årsmøtet 2018 3, april." I analyzed that the web site stated " Da er invitasjon, seilingsbestemmelser og påmelding klar for Korsfjordtrimmen." They also stated " Da er innbydelsen til Trimmingsseilasene lagt ut, og det er nå mulig å melde seg på." The meta header had Os Seilforening as the first search term. This keyword was followed by Seiling and Regatta which isn't as important as Os Seilforening.

SEE OTHER BUSINESSES

OŠ Selnica ob Dravi OŠ Selnica ob Dravi, Mariborska cesta 30, 2352 Selnica ob Dravi

Prva zaposlitev na področju vzgoje in izobraževanja 2017. Prosta mesta in cena vrtca. Obvestilo o spremembi Zakona o uveljavljanju pravic iz javnih sredstev. Program nadaljnje vzpostavitve IKT infrastrukture v vzgoji in izobraževanju.

Osnovna škola Selnica - Naslovnica

Scaron;kolska knjižničarka je povodom. a razreda Dorom Perhoč i Majom Tkalčec. Dora i Maja ispričale su djeci priču Sunčane Škrinjarić. A knjižničarka priču Zorana Pongrašića. Naaaajveća čarobna kapa na svijetu.

Osnovna šola Šenčur Pipanova cesta 43, 4208 Šenčur, tel. 042519250

Šola v naravi, tabori. Stiki med šolo in starši. Svet staršev šole, vrtca. Dobrodošli na naši spletni strani. Stiki med šolo in starši.

Osnovna škola Šenkovec Čakovec - Naslovnica

Podaci o učenicima i razrednim odjelima. Statut i godišnji plan škole. Projekt - Škole jednakih mogućnosti. 8222;Školski obroci svima 2017. Svima želimo sretne uskrsne blagdane.